Thursday, November 22, 2007

Social butterfly

Jo då igår var sociala onsdagen kan man säga.

Först var jag och fikade med min gamla kollega K på Vetekatten. Hon uppdaterade mig på allt smaskigt som har hänt sen jag slutade vilket verkade vara en hel del minsann.

Därefter gick jag "Dödsfällan" (det är vad jag kallar Sveavägen med alla slemmiga hala löv. Vartannat kliv håller på att sluta i spagat) ner till Itamae på Odenplan och åt middag med Janice och AM.

Därefter var det tänkt att vi skulle gå och ta ett lugnt glas någonstans. Då var det precis dags för MATCHEN så jag styrde enkelt över planerna från Tranan till Hard Rock cafe. Vi hann se första halvlek på en av deras hundra olika tv-apparater i olika storlekar, innan det var dags för filmfestivalen. Jag hade en representant på Råsunda i form av Carro som sms:ade resultatet.

Vi såg Outside Love på Grand. Dansk film som var så där faktiskt. En av höjdpunkterna var att David Denick, min favorit som spelade Lasermannen var med.

No comments: