Saturday, November 24, 2007

Hemmakväll

Jag hade en hemmakväll med mig själv igår. Jag köpte mat från Cajsa Warg och ringde runt till min familj. Jag kollade på Idol. Skandal att Daniel åkte ut! Läste på löpsedlarna att Daniel Breiholtz hade slagti sönder sin loge efter omröstningen. Kanske lite drastiskt. Bondlurken Andreas är fortfarande kvar. När jag förut läste Stieg Larsson så var Andreas, som han såg ut i första idol-utagningen, Roland Niederman för mig. Stor, blond jätte Vansinnigt!

Jag färgade mitt hår och gjorde ansiktsmask. Idag på morgonen var jag och solade. Man kan säga att jag satsade på mitt yttre. Ibland behöver man en liten uppfräschning. Idag har jag fikat med min vän "tvillingpappan" på Svart Kaffe och gått och stångats runt på Söder med alla andra som har bestämt sig för att sätta sprätt på lönen.

Ikväll blir det hemma-dinner med AM och kanske en liten runda på Söder. Nu är det nog med hemmakvällar för det här halvåret nu måste man ut och träffa lite folk igen.

No comments: