Tuesday, September 04, 2007

Teknik i kubik

Hämtade min nya dvd igår som jag har fått av min pappa i födelsedagspresent. Inget krångel med att få igång den. Gick som tåget. Jag myste till på både Shrek och Stolthet och Fördom.

Det ska bli höstens nya grej. Dvd-boxar med mysiga serier. Jag ska låna eller hyra och så ska jag sitta hemma och sluka avsnitt efter avsnitt med en kopp te under en filt. Det här är denna nya ljudboken för mig tror jag. En farlig beroendefälla som jag gärna hoppar rätt ner i.

Tvättade, städade och lagade mat. Sjukt huslish!

4 comments:

Anonymous said...

Mr Darcy! Men BBC eller filmen? BBC, hoppas jag innerligt!

Stora Morran said...

Hallå? BBC så klart!

Lotta said...

Hehe. Fantastiskt. Jag ska bara tjacka en dvd, sen är jag också all set.

Stora Morran said...

Tackan: Just do it!