Monday, September 24, 2007

smack

Am har fått låna Sex and the City säsonger av sin syster som har hela klabbet. Tutti Frutti: alla säsonger. Jag har lyckats snikat mig på det tåget och får låna dom säsonger AM redan har sett. I går fick jag börja med första. Jag klippte en sex avsnitt rakt av igår. Smack! Det är så mysigt att ligga hemma på locket med en kopp te, lite doftljus och en filt. Det känns som jag är en av dom. Det är Carrie, Samanta, Miranda, Charlotte och så jag. Vi sitter där och ältar våra problem om killar och andra vardagliga trivaliteter. Jag lever mig in på ett helt annat sätt nu när jag också är singel. Jag trodde verkligen jag hade sett alla avsnitt men här och där så gömmer det sig små guldkorn som ännu inte har avverkats.

Godis.

2 comments:

Lotta said...

Låter ju som en strålande höstsysselsättning. Lite hosta på det kanske? Nej?
(Men ja ä inte bitter!)

Stora Morran said...

Tony Richardsson; Du kommer snart bli bra! Just host it out!