Tuesday, September 18, 2007

Bloggtorka

Mitt liv en oändlig oas av galna upptåg och storslagna händelser. NOT!
Idag ska i alla fall Janice komma hem till mig och vi ska äta kycklingwok och kolla på Idol. Ni hör ju.

Stoppa pressarna! We got news!

Vår diet går okej. Jag var ute och åt lunch idag med min nya projektledare. Jag försökte febrilt dölja min rädsla för carbs. Ville verkligen försöka göra ett gott intryck. Av någon anledning valde jag någon slags moussaka. Köttfärs och potatis. Skumt val men det fanns inga bra alternativ för mig. Petade omkring bland potatisskivorna i min jakt efter kött. Tog en sjukt stor salladstallrik och försökte dölja potatisen bland salladsbladen.

Man är ett UFO. Ett smalt UFO

2 comments:

Anonymous said...

Diet är för komplicerat, jag joggar istället.

Stora Morran said...

Smart! Kan funka!