Wednesday, September 26, 2007

Mature

Jag tog ytterligare ett stort steg in i vuxenvärlden igår. Jag köpte löjrom till mig själv. Detta har aldrig någonsin hänt förut i mitt 28 år långa liv. Men bra kändes det. Jag har fått inspiration av Janice som pratade om löjrom fynd hon hade gjort.

Nu har jag en liten skatt av små, gula, salta korn i min frys. När som helst kan jag tina min skatt och svänga ihop en råraka med gräddfil och gul lök och kanske några räkor.

Eller inte när som helst riktigt. En lämplig söndag när jag får äta carbs förstås.

3 comments:

Lotta said...

Oj oj oj, det var tur att du skrev det. Du skulle bara vea! Jag satt här med pekfingret redo för ett litet app, app, app... Om söndag, kära Morran. Om söndag.

Stora Morran said...

Tack Tackan att du håller koll på mig! Det skulle kunna gå hur som helst annars?

Anonymous said...

Gör som jag och jogga kungsholmen runt istället så kan du dra i dig löjrom även på veckorna