Monday, September 24, 2007

Back on track... typ

Hejsan svejsan. Tillbaka i verkligheten. Min dag började med att tvärbanan var en halvtimma försenad i Liljeholmen och jag hade missat att jag hade ett möte kl 08.30 med en person som satt och väntade. Jäkligt oproffsigt. Kände mig helt ur gängorna.

Annars har jag haft en gosig helg. Jag hade en lugn och skön fredag. Med god mat, trevligt sällskap och hyrfilm. Vaknade pigg och utvilad på lördagen. Sprang omkring som en iller med Janice för att kirra present till AM. Blev dock bra. Värt mödan.

Carro kom upp och vi gick till AM födelsedagsfest. Trevligt. Var mogen och valde att inte gå ut. När kl var 02.00 konstaterade jag att festen var över för min del och gick helt sonika över gatan och hem till mig. Inga konstigheter. Carro kom i taxi från Riche och när jag vaknade på söndagen vid elva tiden var hon spårlöst borta. När jag ringde henne medelade hon att hon redan var tillbaka i tuna och på väg mot Norrköping. Jäkla överhurtiga person.

Fikade på Nero med mina homies. Promenerade hem till Söder med den tredje Stieg Larsson boken i lurarna. Jag ser det framför mig; den här boken kommer att uppta all min vakna tid tills jag har lyssnat klart. Kommer inte kunna släppa den.

Firade min första ensamma singel söndag igår. Det gick fint.

Ensam is Starch!

3 comments:

Anonymous said...

Jag vill bara meddela att jag läser varje dag. Det blir väl sisådär med kommentarerna...Bara så att du vet. Att vi läser (det är säkert inte bara jag)

Stora Morran said...

Tack Soffan! Det var snällt! Bara för det ska jag uppdatera lite nu. så du får mer att läsa!

Stora Morran said...

Men åh. crap blogger.