Monday, December 04, 2006

Söndag

Igår gick vi upp ganska tidigt och gick på förhandsvisningen av "Paris, Je taime" kl 12.00 på Astoria. Den var riktigt cool. En massa små novellfilmer i en och samma, regisserade av olika regissörer. I liked it!

Efter den gick vi och fikade på Mocco. Min lycka var gjord när det kom en liten chihuahua och slog sig ner brevid oss. Direkt lyckades jag locka över den till mig. Sen satt den och myste i mitt knä och jag fick gosa med den hur mycket jag ville.

På kvällen var jag, AM och Tette på ettårskalas för Jonathan. Han fick en Miffybok och en fin stickad tröja av oss. Vi åt tårta, drack kaffe och glögg.

Julen är ganska mysig ändå....

2 comments:

Anonymous said...

... o mer mys kommer! Det har bara börjat!

Stora Morran said...

Sannerligen! Snart brakar december loss på riktigt. Fylld av julfester, pepparkakshustävlingar, juldagen och sist men inte minst, nyår! Då jäklar blir det skumpa och fyrverkerier så det står härliga till.