Monday, December 04, 2006

Fredag

Helgen har varit fin.

I fredags var jag på glögg på Produktionsledarens byrå. Vi stog där och drack glögg och skvallrade om livet. Alla är ju så klart så attans heta med sina flashiga reklamjobb och så måste jag stå där och dra hela historien varför det sket sig i Indien. Men det var mysigt och mycket juligt.

Efteråt gick vi ner för trappan till Nada. Tette hittade värsta lönndörren in från gården så vi kom mitt in i den bakre lokalen. Kändes som vi "gänget i lådan" och alla stirrade lite när det trampade i 15 pers från baksidan.

2 comments:

Produktionsledaren said...

Ja det blev en riktig skiva det där. Jag smet till Ryska restaurangen i gamla Stan och sen till Riche. Det är så jävla random där, fredag och allt, nu var det bara gubbar ute.
Men det var kul på jobbet. Fick onda ögat av chefen på söndagen när jag kom in för att städa upp fredagsbravaderna.
Förmodligen för att jag smet, tror jag. Han var glad idag så nått annat kan det ju inte vara...eller?!
Hade La Liga trevligt då?

Kram

Stora Morran said...

Skit i chefen, han var väl lika delaktig. La Liga hade en bra och fartfylld helg! Rikke var bätttre i lördags.