Thursday, December 21, 2006

Intervju och Rikke

Morr ska på intervju idag. Jag har inte sökt det här jobbet heller utan de har bara hittat mig någonstans. Hur som helst är jag lite skeptisk mot själva tjänsten. Känns lite administrativ. Men hon rekryteraren har verkligen gått på om hur ungt företaget är och hur mycket möjligheter det kan finnas för mig där sen och att de sitter på Åsögatan osv.

Innan jag började söka jobb så var jag ganska på det klara med att bara ta något som jag tyckte var roligt, som jag verkligen brann för. Mitt förra jobb tog jag kanske lite för fort. Men å andra sidan nu är jag i samma sits igen. Tjyven jag vill bara ha ett jobb. Så kan jag fixa ett tuffare sen. Kaxigheten liksom rinner av en...

Ikväll ska vi gå på Riche. Jag, Tette, AM och Carro.

Imorgon ska jag åka tillbaka till tuna med min mamma men inann dess ska jag träffa någon som är himla söt och mysig.

4 comments:

Blancaflor said...

Ah, en hot date! Lycka till!

Stora Morran said...

Mmmm

Anonymous said...

kungsholmen nästa då:)

Stora Morran said...

Si senorita!