Friday, December 22, 2006

"Mysse"

Intervjun igår gick nog ganska okej faktiskt. Jag bredde på med seriösa rösten och smålog. Vi får se. Som sagt, jag är inte så säker på om det är något för mig.

Hur som helst så gick vi ut jag, Tette och Barro. Vi gick först till Indigo i Götgatsbacken och hängde i några timmar medan lite annat löst folk anlände och sen åkte vi stor-bulle till Rikke. Där träffade vi en del gamla bekanta och stojade och hade oss. När det närmade sig hemgång kom Anders Timell fram med ett gäng Helly Hansen mössor som det står ”Riche” på. Jag har gått omkring i ett par dagar med världens kanske fulaste mössa. En reklammössa från min pappas polares flygbolag som det står "Nord Flyg" på. Jag har försökt att vända texten bakåt men jag ändå sett ut som en liten luffare. Jag inte lyckats hitta en ny mössa som är fin. Nu passade mössan som handen i handsken. Om man vill vara lite inkognito så är det bara att vända mössa så står det Helly Hansen istället.

2 comments:

Anonymous said...

nu är de du och mössan morran!!
/tette

Stora Morran said...

Tette: He he ja fast när jag ut så sa jag till honom att vi numera hade samma mössa. Då sa han att han omedelbart skulle byta sin. Darn att jag alltid glömmer vad han heter.