Wednesday, November 22, 2006

Vecka 47, not my cup of tea

Den här vecka har tjven inte varit lätt att handskas med. Den har varit bäckmörk. Allt tjafs med Mr Fox och det här bloggkriget har varit ganska nasty faktiskt. Jag är helt med på att mycket var mitt eget fel i och med att jag började att citera hans blogg. Det som hände sen fick mig verkligen att tänka efter och gå vidare känslomässigt.

Dessutom har jag lidit av sömnbrist sen helgen och i söndagskväll blev jag dessutom förkyld. Jag försökte hålla det under kontroll men imorse bröt det ut och Morran fick lägga sig platt. Igår var jag hemma hos Janice och åt mumsig middag och såg ett sjukt spännande avsnitt av Greys anatomy.

Jag är redan sjukt uttråkad här hemma i mitt eget sällskap. Ikväll var det meningen att vi skulle gå på förhandsvisningen på Shortbus, kultursexfilmen. Efter det skulle det bli gratis sprit på Inferno. I morse trodde jag inte jag skulle palla men nu börjar längtan efter att se lite folk ta över.

Hmm om jag proppar mig full med alvedon kanske jag kan följa med på filmen ändå om nu inte Tette redan lovat bort min biljett.

4 comments:

Produktionsledaren said...

Nu kommer du dit, du kan ju inte sitta inne och uggla. Spriten dödar bakterier ; )

Stora Morran said...

Jag sitter hemma och pillar mig i naveln och väntar på att Tette ska ringa och ge mig min dom. Komma eller inte komma. Det är frågan.

Dock tror jag inte jag vågar mig på flaskan. Det känns alldeles för "Risky business".

Blame it on the stones said...

starkt jobbat... själv har jag legat platt hela dagen utan ork eller lust. du unde ju ta min biljett, hoppas ni kom på det! :) imorgon ska jag på utbildning, hmm... i dvala.

Stora Morran said...

Stonies: Det var precis det jag gjorde! Hoppas du tillfrisknade idag.