Wednesday, November 22, 2006

Fame I´m gonna live forever....

Jag var precis inne på bloggtoppen.se och det visar sig att jag numer ligger på plats nr 26 under "Personligt".

Herre jisses, förut brukade jag ligga ner på plats 70 och skrota.

Vad har hänt?

Jag har gått från en riktig underdog till att bli en av bloggeliten. Jag ligger före Dagens Agnes och moisthlm och hela fadderutten. Det behövs bara några besökare till för att jag ska hamna på första sidan. Tanken känns svindlande. Där har jag inte legat sen den gången Glamourbloggen länkade till mig.

Hur ska man bete sig när man numer snart ligger på A-listan? Antagligen måste jag gå ut med svarta solglasögon och verka hemlig bara för att inte det ska bli fullkomlig hysteri när jag visar min nuna.

Se upp Silverfisken och Leagally blonde här kommer Morran med fart!

5 comments:

Blygisens betraktelser said...

..hehe...Congrats, My
Fair Lady!

Stora Morran said...

Well spanky you Little Blygis!

Produktionsledaren said...

Shit morris, jag hade ju rätt du är ju bloggkändis! Snart kommer vi väl få kommentaren "inga kommentarer". haha....tack för igår.

Blancaflor said...

Enhorabuena!
Kan man fa ett tassavtryck?

Stora Morran said...

Prodis: nej jag är verkligen ingen celeb som Karolina Lassbo direkt!

Blanca: Ge mig en adress så skickar jag ett tassavtryck på momangen.