Sunday, November 26, 2006

Le weekend!

Kors, helgen har varit ganska galen och hektisk. Den började lugn och fin i fredags. Jag, AM, Tette och Janice gick och shoppade lite. Inte för att jag hittade något dock. Sen gick vi och åt lite wok. Tette och AM gick på bio och jag och AM gick hem till henne och drack lite vin och tittade på idol. Tur att tråk-Johan åkte ut. han var så mesig.

I lördags fikade vi på Mocco. Bebisarna höll på att svämma över inne i rummet. Ett tag var det 6 spädbarn samtidigt där. Det kändes som vi satt i en amningssal. Bara bröst och spädbarnsskik.

Igår kväll satt vi på Tettes kontor på Hantverkargatan. Det kom lite mer folk och det var meningen att vi skulle gå till Spy Bars nya klubb Teatron men vi kom aldrig iväg. Vi hade för kul helt enkelt. Det hela spårade ur och jag kom inte därifrån förens kl 05.30. Tette lämnande kontoret kl 07.00 då hade hon varit där i tolv timmar i sträck. Helt galet! Nu för tiden känns det inte som att det har varit helg om man inte har varit på fest fram till gryningen. Som Tette sa: Vi är snart 30 år, när ska vi sluta med detta osunda levene".

Idag brunchade vi på Nero. I like it a lot!

Nu lökar AM och jag i soffan.

Har sett Skärgårdsdoktorn.

No comments: