Tuesday, November 28, 2006

Knepigt

Morran har målat in sig i ett hörn. Jag har varit alldeles för generös med att låta olika människor läsa min blogg. Jag har delat ut den till höger och vänster, till alla som jag känner. Mamma, pappa you name it, they are reading it. Jag har varit med i en veckotidning med bild på mig och mitt ex (huge mistake, det hela har utspelat sig till en fars). Jag har fläkt ut mitt inre för varenda kotte som känner mig.

Jag tror jag har råkat ge den till någon som jag tycker om. Någon som jag har känt länge och som jag kanske skulle vilja ha något ihop med.

Nu vet jag inte hur jag ska bete mig. Vi har ju träffats lite och hörts men samtidigt vill jag inte skriva om det för då kanske han blir rädd. Å andra sidan vill jag inte att han ska hålla på och läsa om allt tjafs med Räven osv och sen skriver jag inget om honom. Då kanske han tror att jag inte bryr mig att jag fortfarande håller på att ältar det gamla. Men attans, egentligen är det ju så att jag alltid har varit sjukt intresserad av honom...

3 comments:

Thérèse said...

Oj , jag kunde ite skrivit det bättre själv , håller helt med. Lycka till med den nya , hoppas det blir något ;)
Kul att få vara kvar när du rensat bland länkarna förresten. Smickrande att tllhöra eliten.

Stora Morran said...

Så klart är du med i eliten! Lycka till själv!

Anonymous said...

Till skillnad från flera andra så skriver du inga dumheter i din blogg. Känn dig trygg att fortsätta som du gör oavsett vilka som känner till den. Att Mr New läser gör nog ingenting...han förstår säkert att Mr X är passé...
Stina