Friday, November 17, 2006

TGIF

Thank God its Friday!

Morran har endast jobbat 3 dagar och dessförinnan var jag ledig men jag känner mig ändå helt slut. Jag behöver en riktigt bra helg. Nu sitter jag och AM och lurar med lite wok och vin. Vi ska gå till Indigo sen. Det har alltid varit ett favoställe.

Alla jäklar håller på att hetsa mig och jag ska ge mig in i leken igen men jag känner mig långt ifrån redo. Jag känner mig öm i själen. Jag har dåligt självförtroende och drar mig undan med blicken. Imorgon blir det middag hos Produktionsledaren och sen fest med mina gamla kollegor. Vi har alltid roligt ihop och de får mig alltid på bra humör.

Because I'm worth it!

2 comments:

Anonymous said...

åh morran!! lyssna inte på hetsare utan take your time.. kräver lite kurande o självömkande; innan man är redo igen.. men då jävlar!=)

Stora Morran said...

Ja tack Elsa för att du förstår mig.