Wednesday, November 15, 2006

blåslampan

Idag trampade Morran iväg glad i hågen till mitt nya kneg. På nåt sätt trodde jag att det här skulle bli ett lökigt jobb där jag skulle kunna sitta och slappa lite och söka jobb paralellt.

Tjenixen! Morran kommer att få jobba med en blåslampa i nacken under dessa tre veckor. På måndag ska jag kunna allting på egen hand. Jag bävar.

Idag har vi ätit kebabtallrik på söder Tette, AM och jag. Nu sitter vi och kollar in bönderna som det har varit sånt liv med. Snart blir det Entourage, i of sig har Morran redan sett hela klabbet men det är ju så bra....

2 comments:

Anonymous said...

Oj vad snabbt du kommer in i saker som är DINA igen. Himla bra!

Nu ska du bara hitta en ToyBoy för ett tag oxå! Kanske inte vad du tror att du vill ha...men det FUNKAR. Trust me!

//Stina

Stora Morran said...

Stina: nja kanske inte än kanske. jag känner mig fortfarande ganska öm i själen.