Saturday, April 01, 2006

nighty

Det är lördagkväll och Morr är redan hemma. Tv3 visar "Jägarna" för femtielfte gången och Z-tv visar världens absolut nördigaste underhållning: Poker. Vem tjyven tittar på poker på tv? Vem kan tycka att det är spännande och intressant? Det är ett mysterium för mig.

Jag och Tette var i Hornstull och åt tapas och drack vin. Det var gott och mysigt. Det var hur länge sen som helst vi var ute bara hon och jag. Det har inte hänt på år och dar. Efter all mat började min mage göra ont igen och Tette började klaga över sina fötter. Jag trodde jag var bra i magen nu. I fredags när jag vaknade kände jag mig bra igen men sen idag, när jag och mannen satt på Calle P och pratade om Indien och att han snart åker så kom magontet, som på beställning tillbaka.

Vi åkte hem och min snälla man gick och köpte till Proviva nyponsoppa till mig och då kändes det lite bättre. Mannen är på Odd festen nu på AG:s och jag ska nog gå och lägga mig med världens bästa bok och ett glas oboy.

Snip snap slut

No comments: