Friday, April 21, 2006

Holy moly

Äntligen är det fredag. Morran har varit lite seg idag. Jag vet inte vad det är frågan om. Igår efter träningen åkte vi hem till Tette och åt middag och jag drack 2 glas vin och idag kände jag av dem. Jag får gaska upp mig, inte sitta här och känna mig trött. Solen skiner och livet leker.

Ikväll ska jag på Vice-fest på Berns. Jag ska gå förbi Zara och se om det möjligtvis kunde finnas en liten topp att ha på sig ikväll. Sen ska jag hem och vila lite. Kanske lyssna på en skiva av Lasermannen så jag slappar av. Jag får ta det lite lugnt ikväll dock imorgon är det People Sthlm fest. Alla måste springa ut och hämta upp ett ex av det senaste numret av People:Sthlm och kolla in min vackra man där han uttalar sig om sin stil.

Skulle vilja prova brunch på Kaknästornet också och kanske träna lite.

No comments: