Sunday, April 23, 2006

fest och söndagsångest

Igår var det People:sthlm fest. Jag, AM och Janice stod i baren och slängde käft med alla. Det var bra plats att stå på för man träffade alla. Det kom massor av folk och lokalen var knökfull. Alla var nöjda och glada. AM & Tette gick på efterfest och kom till Copacabana i samma kläder som igår, Morran gick hem till Fredhäll.

Idag har jag riktig söndagsångest. Det här är min första söndag ensam och utan mannen. Jag visste inte att jag skulle sakna honom så här mycket som jag gör idag och det är sjukt tärande.

Snart kommer AM och jag ska laga pasta och vi ska se på tv.

Jag vill inte vara själv.

2 comments:

Blancaflor said...

Lilla vän. Jag brukar städa, rensa garderoben, promenera, titta pa Sex & the City och äta om jag har söndagsangest.

Stora Morran said...

Blancaflor: Tack för tipsen. Man får sysselsätta sig och starta projekt för att inte tänka på sin ensamhet så mycket.

Kattiz: Nej "ensam är svag" :-(