Sunday, April 09, 2006

tight som tjyven

Vi åt brunch på Hotell Diplomat igår. Gosigt. Därefter fortsatte i till Lindeberg på Grev Ture gatan för att hämta ut gratis jeansen Ellen. Morran provade först ett par 28:or, de satt ganska otight över låren så jag provade ett par 27:or dom satt bättre men inte helt tight över låren men var riktigt tighta i midjan. Jag provade till slut ett par 26:or. Dom satt bra över låren men jag kunde inte knäppa dom. Galen som jag är så valde jag dom. När vi väl kom hem så la jag mig ner på sängen och kunde knäppa dem. Dom är ju sjukt höga i midjan så de skär in i magen. Jag hade dem ett tag igår för att de skulle töja sig men dom var allt annat än bekväma. Fy tjyven. Man är galen egentligen.

På kvällen så tvättade vi mest och mannen packade ihop lite grejer och Morran kände sig plötsligt ledsen i hjärtat.

I am pouffy eye today.

1 comment:

Thérèse said...

Usch låter jobbigt att mannen ska flytta så långt. Inget ställe man kan åka till varje helg direkt. Men samtidigt en spännande jättechans för honom. Hoppas du har möjlighet att åka ner och vara där ett längre tag med honom.