Sunday, April 16, 2006

tjurig

Jag känner mig tjurig. Jag hittade min gamla yearbook från mitt High School år i USA. Jag blev alldeles till mig och det var super kul och titta i den och så satte jag mig ner och skrev världens längsta brev till min High School boyfriend Kevin. Så skulle jag bifoga några bilder också men sen hände nåt skumt och hela det fina långa brevet som jag hade skrivit försvann. Då tappade jag lusten totalt.

Det var så himla kul att se alla människor och jag undrar vad de gör idag. Jag blev sjukt sugen på åka tillbaka till min High School reuninon 2008 och se hur alla har förändrats. Men jag antar att jag måste se till att få en ring på fingret innan annars kommer de ju se mig som värsta loosern. Alla där kommer ju att vara gifta och ha tre barn typ. Jag var i värsta Hill billy stan i Oregon. En massa cowboys och farmers. Helt galet. Den största atraktionen varje år är deras Rodeo. Ni kan få kika lite på den här.

Let´er buck

2 comments:

Menna Hagigi-Gilbertson said...

yo!!
Vart nagonstans i Oregon var du? Jag var i Oregon 1998/1999, samt i HELGEN.

Stora Morran said...

I Pendleton var jag! Var var du?