Monday, April 03, 2006

Slut i rutan

Kors det suger verkligen musten ur en att shoppa. Morran var totalt slut i rutan när hon kom hem. Mannen hade lagat fin middag bestående av sånt han ville hinna äta innan han åkte. Sparris till förrätt och pasta medusa till varmrätt. Morran drack ett glas vin och så snurrade det. Galet!

Morran hade hittat ett par underbara små vita Lacoste sneakers med en liten silver krokodil på sidan. Men icke sa nicke, de fanns inte i stl 37 i hela innerstan så jag gav upp dem till slut. Nu har jag bestämt mig för ett par Le Coq Sport If pujks istället. Om de inte finns kvar i min storlek i morgon så vet jag inte vad jag gör. Samtidigt tvekar jag fegt. Jag vet inte om dom är totally Morran liksom. Ibland så önskar jag att man kunde paya nån som shoppade pifffiga och prefekta grejer till en. Som tveklöst visste vad som var på och vad som skulle passa en som handsken.

Mannen fyller år snart så jag la en massa energi på att hitta grejer till honom också. Den mannen är minst sagt "picky" med vad han vill ha. Jag fick ta hjälp av varenda lite Stray-expedit som fanns att tillgå. En var så Brun-utan-sol-orange att jag hade svårt att hålla mig för skratt. Han hade dock underbara knä-höga bruna stövlar. Morran blev avis, för dom var faktiskt "to die for".

2 comments:

odenplan.nu said...

Ah..var du på NK och träffade han med stövlarna? Jag var där i veckan och blev tokraggad på av vederbörande. Och jag som tycker jag ser så jävla straigt ut...hahaha. Men killar med petig klädsmak kan ibland tas för gay av bara farten...

Stora Morran said...

Ja jag var på NK. Stövelmannen var faktskt himla gullig även om han inte raggade på mig.