Thursday, March 30, 2006

jeansfest

Morran har varit på Lindebergfest ikväll med fri bar men som ni ser bangade jag ur tidigt. Min mage gör faktiskt ont på riktigt. Katarren växer och frodas i min mage och det svider liksom. Festen skulle fortsätta på Annakahn med en ömassa drinkar och röj men jag kände mig faktiskt lite off det var synd för det blir nog en rejäl fest. Jag övertalade Mannen stannade kvar. Jag vann ett par jeans, eller, rättare sagt ALLA vann ett par splitter nya, super skinny J Lindeberg jeans. Dom har inte kommit in i butik än men i mitten av april ska Morr gå dit och chacka ett par.

Amir och Jonas Åkerlund var där. Amir är ju Mr Pretty men Åkerlund såg för taskish ut i sitt svarta hår och vita ansikte och ful, fula svarta brillor inomhus. Apropå nån som är snygg så såg jag Victorias snubbe, Daniel igår på Birger Jarls gatan och den mannen is hottie. In deed. Han gör sig inte speciellt bra på bilderna i Hänt Extra men live såg han riktigt bra ut.

Anyway det var en massa polers från förr och nu på festen och alla var så här " ja hej jag jobbar med PR nu" eller " Ja jag är rockstjärna nu" eller " Ja jag gör mitt eget klädmärke" och Morran "Ja hej jag jobbar på bank". Svintorr känner jag mig alltid i såna där stunder när alla är så attans kreativa och creddy.

Time to sleep!

4 comments:

Blancaflor said...

Jag känner igen det där. Jag vill ocksa vara "arty" och kreativ. Suck!

odenplan.nu said...
This comment has been removed by a blog administrator.
odenplan.nu said...

Morr. Tänk såhär...att Odenplans kompisar från förr. Dom är antingen stendöda...eller extremt okreddiga. Det är verkligheten som den ser ut i vitögat... Inget jag skäms för på något sätt(snarare tvärtom)...men ett bra exempel på att folk som föds här kanske inte alltid är så jävla på hela tiden. Sluta känn dig stiff...med andra ord. Du är säkert grym!

Stora Morran said...

He he klart jag är Odenplan.nu!