Friday, March 03, 2006

Hola balooba

Veckorna går så otroligt fort och innan man hinner rensa morrhåren så är det fredag igen. Morr sitter och väntar på sin chef. Vi ska ha avstämningsmöte innan Morran lämnar på måndag. Hon verkar dock inte dyka upp. Skumt. På måndag är det Morrans sista dag här och det känns otroligt skönt. Igår fick jag blommor budade till mig på jobbet från min konsultfirma "Grattis till det nya jobbet och Lycka till" stog det. Det tyckte Morran var gulligt, dock var det lite sent att börja bli gulliga nu. Ska bli sjukt skönt att slippa dom där töntarna.

Det snöar och solen skiner och det är en underbar vinterdag ute. Man önskar man var ett sportlovsbarn som kunde ha ledigt och åka skidor eller pulka eller nåt istället för att sitta här och lurka. Ikväll ska Morr gå ut på after work och förhoppningsvis kommer det bli en riktigt hård runda. Ska bli obeskrvligt skönt att sova ut imorgon.

1 comment:

Lotta said...

Jag är med dig där... Sovmorgon är det bästa. Har gnällt lite för mamma om den förbaskade vintern. Men hon vinner alltid. Det är alltid kallare i huvudstaden...

Även Tackan ska på galej ikväll. Och jag ska ta mig en skål för Morran och det nya jobbet, var så säker. Jag tror att skålarna kommer vara enda utvägen på kvällens tillställning. Tror nämligen att det blir en hel del skitsnack, vilket jag ämnar hålla mig utanför...