Wednesday, March 01, 2006

Snö och snö igen

Oh my days det är snöstorm och kallt ute. Jobbet är trist och långtråkigt som vanligt. Morran är inne på Sturebadet.se och drömmer sig bort i olika behandlingar.Den här tex skulle sitta fin, fint faktiskt;

Klassisk europeisk ansiktsbehandling 80 min.
Hudanalys, rengöring, brynplock, hand- och underarmsmassage, rengörande mask alt. peeling, ångbehandling, portömning, längre ansiktsmassage, avslutande mask och dagcreme.

eller så skulle jag även kunna tänka mig den här

Exklusiv Spa-massage 80 min.
Spa-massage med mineralrik creme och valfri aromatisk olja som efter massagen får verka på kroppen. Under tiden utförs ansikts- och hårbottenmassage.

Bara Morran läser om behandlingarna slappnar hon av och ögonlocken blir tunga och slappa och träningsvärken sen i måndags bli mer påtaglig. Morran skulle verkligen uppskatta en rejäl massage eller ansiktbehandling.

Ikväll efter jobbet ska Morran och Räven gå och äta på Halv Grek Plus Turk och fira våra nya jobb. Jag vet att det kommer att bli fantastiskt gott. Innan dess tror jag att jag ska göra ett ryck för att försöka hitta lite nya fina kläder. Igår gick det dåligt men det berodde främst på att Morran var hungrig och trött efter jobbet. Då går det aldrig. Jag ska ta en sväng förbi bokrean och se om det inte ligger lite fina kokböcker kvar ändå, annars har Pappa Morr erbjudit att köpa dem i etown.

No comments: