Sunday, March 13, 2011

Lördag

Igår hade vi en liten städdag här hemma. Det krasmade på golvet när man gick. Städerskan har lämnat oss helt i sticket och hör inte av sig mer. Jäkla sätt alltså. Snacka om Solsidan-problem vi har. 

Sen tog vi en tur till Mariefred för att hälsa på Jeppes syster och alla Ture kusiner. Tures farmor följde med också. Det blev en livfull eftermiddag. Ture var inte på något bra humör alls. Han gnällde och pep. Inget var roligt.

Vi drog oss hemåt och lagade härliga "schlager-fajitas". Sen såg vi spektaklet. Vi tippade också. Jag tippade Eric Saade och sen gick jag emot min magkänsla och skrev inte Danny på andra plats utan "The playtones och sen The Moniker som trea. Jag vann en biokväll av Jeppe. Jag vill se Black Swan. Eftersom jag är lite av en schlagerexpert vill jag bara säga att jag VISSTE att Eric Saaaaaade skulle vinna första gången jag såg honom i det här numret. Kolla här.Så skönt att ha rätt!

No comments: