Wednesday, March 09, 2011

Hemma....

Nu är vi hemma igen i vårt lilla hem. Det känns faktiskt ganska bra. Vi är alla lite möra. Vi har varit uppe nu i snart 20 timmar. Vi försöker hålla ut. Egentligen skulle jag bara vilja ge upp och slänga mig i sängen. Ture har så klart tagit sig en lur här och där men han har inte sovit så mycket som han borde. Ture var inte lika lätt att ha och göra med på vägen hem som på ditresan. Icke sa nicke. Vi fick två säten längst fram emot en vägg så vi kunde bädda och lägga ner honom när han sov. Ni vet dom där platserna som egentligen kostar 399 kr styck extra som om skulle boka dom. Vi kände oss riktigt nöjda med att vi inte hade betalat nåt extra men ändå fick dom. Man är väl från Småland.

En annan jäklig grej. Här ställer man sig på vågen och har gått upp 3 kilo. Nedrans också. Jag som var nere under min startvikt som gravid. Inget roligt får man ha. Nu ska jag sluta amma också. Den enda anledningen till att jag har fortsatt är att jag ville ha det som en backup i Thailand men nu är det slut med tuttandet för Tigern. Nu ska vi ta i med hårdhandskarna och gå ner minst 5 kg var Jepster och jag. Sen måste jag göra nåt åt min degiga mage. Den är inte rolig.

No comments: