Friday, March 25, 2011

Egohelg

Idag börjar min egohelg. Jag ska sova borta i 2 hela dygn. Borta från mina två killar. Det känns ganska otroligt. Men jag längtar efter det där med att sova. Imorgon ska jag sova till kl 11.00 minst, hoppas jag. Jag kommer säkert vakna kl 06.30 och undra vad som står på. Ikväll ska jag köpa god take away, lite vin, en badbomb, en ansiktsmask och så tar jag med mig ipaden för lite film. Bara löka och vila och ta hand om mig själv. Imorgon ska jag shoppa ostört på dagen. Kanske fika med någon. På kvällen blir det middag på Morfar Ginko och sen utgång i Stockholmsnatten. På söndag blir det Bokklubbsbrunch hemma hos C i Solna. Sen kommer jag hem. På kvällen ska vi på middag hos Janice.

Jag är ju lite krasslig nu men jag tänker inte låta det hindra mig från min egohelg. Jeppe är ganska peppad på att vara helt själv med Ture också en hel helg.

Återkommer med uppdatering om hur det har gått.

1 comment:

Nori said...

Åh, ha det så underbart du kan!