Thursday, March 24, 2011

Dejt!

Igår kväll kom Tures farmor hit för att vara barnvakt åt Ture. Jeppe och jag gick på bio och såg Black Swan. Läskig film. Jag hade lite ont i magen efteråt. Vi gick och åt middag på Noodlehouse efteråt. En av kockarna som gjorde allt avancerat hade behövt åka hem för hans barn var sjuk så allt det vi försökte beställa gick inte för det var bara den kocken som kunde laga just dom maträtterna med största perfektion. Jag åt en fläskkarré med mango och Jeppe tog en anka. Vi var ändå nöjda med maten. Sen tog vi bussen hem i marsnatten. Det blev en mysig kväll.

Enda smolket i bägaren var att jag började bli lite sjuk. Jag frös och hade ont i halsen. Hoppas verkligen att jag känner mig bättre imorgon då min ego-helg börjar. Ännu värre vore om Jeppe blev sjuk också så han inte kunde ta hand om Bubblan i helgen. Då skulle jag bli ganska besviken.

No comments: