Thursday, August 02, 2007

White Whale


Jag har ett anorlunda problem. Nästan varje gång jag går ut från mitt hem på Söder så åker en vit limosin förbi mig. Ibland när man är ute länge kan jag se den flera gånger. Det är en riktig "tacky" historia till råga på allt. Den är liksom "bullig" och på sidorna har den något som liknar "bling bling". Det gnistrar och glittrar. Nästan som den på bilden men mer vit på nåt vis. Den ser hur som helst för jäklig ut.

Här om dagen såg jag den stå parkerad prescis runt hörnet från mig. Då blev jag nästan rädd. Jag undrar vem som har den där bilen. Vem som blir runtskjutsad i den där i flera månader.

Luktar sannerligen skumt. Förmodligen nåt med knark att göra om du vill ha min "Kalle Blomkvist-analys".

2 comments:

Produktionsledaren said...

sjukt knarkig bil det dä. Jobbig att fickparkera desutom. Helt onödig, släng släng...

Stora Morran said...

Fatta att hitta parking till den där. Kors! Om jag ser den parkerad snart igen så ska jag springa fram och fästa en lapp på vindrutetorkarna där det står "släng, släng, släng".

Roligt!