Tuesday, August 07, 2007

Vemod

Känns lite vemodigt det här med slutet på sommaren. "Idag är den varmaste dagen på hela sommaren" säger alla taskiga som vill att man ska må pyton. Jag hade ju inte stans längsta semester direkt. Nu vet jag liksom inte riktigt vad jag ska se fram emot längre. Nu är det världens längsta höst som kommer och hotar. Visst hela september är redan helt uppbokat med fester och lite utflykter men sen då... Vad händer sen då?

Då är det bara en enda lång och mörk väntan tills maj tittar fram om si så där 9 månader...

Oh well, nu ska jag ut och åka båt iallafall. Ska bara hem och hämta bikinin.

Den jävla hösten får vänta ett tag till.

3 comments:

Lotta said...

Jag har gett upp. Jag orkar inte bry mig om att färgen försvinner längre. Och när det är varmt och man inte får ligga på en strand eller klippa vid havet så svettas man ändå bara.

Blame it on the stones said...

Stor fet SNYFT!

Stora Morran said...

Gammeltackan: Ja det är ingen idé att sörja ens längre...

Stones: Dubbelsnyft!