Friday, August 10, 2007

Surprise Regn....

Bjöd Am och Tette på middag igår. Lax, dinkel, hommus, sallad och till efterätt; jordgubbar och plommon. Very GI indeed!

Tette klippte mig eller nja hon naggade mer i topparna kan man säga. Får gå till en riktig frisör och få det ordentligt genomklippt snart. Egentligen har jag ingen lust alls att klippa mig. Mitt hår har aldrig varit så här långt och jag är sjukt nöjd över det. Det går inte en dag utan att jag kör den obligatoriska ryggspeglingen av mitt hår för att beundra hur långt det har blivit.

Ikväll blir det balkong-get-together hos Rosen i Hammarbysjöstad. Eventuellt kanske lite kallt om det regnar. Själv satte jag på mig klänning i morse och susade ut i min tunna Monki jacka. Inte alls genomtänkt. Fick ta en metro över huvudet som skydd. Allt annat på min kropp var genomblött.

Imorrn ska det bli sol säger en del. Då vill jag sola och bada. Kanske kan jag lura Tette att köra ut oss till Hellasgården i hennes svärföräldrars merca. På kvällen ska vi äta dinner samt sjunga singstar och gå ut en sväng. Det behöver jag verkligen. Har bara fått en enda utgång i Stockholms natten denna sommar. Resten av helgerna denna sommar har gått till utflykter, hemmafester, roadtrips, bröllop och Rivieran.

Visserligen har jag "slutat" att gå ut men det får vara någon måtta på galenskapen.

No comments: