Monday, August 20, 2007

Måndag

Äsch jag är blasé idag. Trött och efter i huvudet. Massor att göra på jobbet men jag känner mig inte oroad. Ids inte. Vill bara åka hem och gosa ner mig och äta varm mat.

Har haft en bra helg men har inte känt mig glad. Det får gå. Det måste gå.

Fyller år nästa helg men känner mig blasé inför det också. Brukar vanligtvis vara mycket upprymd och excited. Nu orkar jag inte bry mig. Jag brukar alltid ha fest och piffa och dona. Nu finns det ingen bra helg för det och dessutom har jag inga pengar att ha fest för.

3 comments:

Caroline said...

baby, var är du så ledsen?

Vi går ut på söndag och firar vår födelsedag med en riktigt fet och god brunsch på söndag =)

Kram

Caroline said...

Okej, ledesn för upprepningen av söndag. Freudiansk felskrivning.. Ville nog bara vara lite extra tydlig med att vi fyller på söndag =)

Stora Morran said...

Well inte för att vara sån men varför tror du...?

Japp söndag då blir maninte direkt yngre. Brunch it is!