Friday, August 03, 2007

Utflykt

Idag ska jag och Mannen åka ut i Skärgården och ha myshelg. Det är mitt initiativ. Jag hittade i liten stuga på Skärgårdsstiftelsens sida ute på Björkö som vi har hyrt. Vi har köpt så mycket god att jag blir mätt bara jag tänker påt. Jag har bakat blåbärspaj också.

Härligt regnväder idag men imorgon har de faktiskt lovat att det ska bli sol. Det kommer bli hur mysigt som helst. Om det regnar hela helgen får vi vara inne och spela fia med knuff.

Drar redan kl 12.00.

Lyx värre!

3 comments:

Anonymous said...

Å fyttifan vad gött det lät. Hoppas helgen blev skön!

Stora Morran said...

V: Helgen blev hur bra som helst. Vad heter han Ellings kompis nu igen...det är han du citerar eller hur..?

Anonymous said...

Haha, va? Nej jag har faktiskt inte sett filmen, om det är den Elling du syftar på? Sorry, this is me by nature.