Tuesday, August 28, 2007

Pepp

Jag, AM, Gurkan och Carro ska följa Katrin Schulmans tips om att loosa 2 kg. Vi är mycket peppade. Vi ska ta bort alla onödiga kolhydrater och sen ska vi träna som små djur. Igår åt jag 2 ägg till frulle, te och sen 2 äpplen på förmiddagen. Omelett och sallad till lunch (många ägg blir det). Till middag åt jag biff och sallad. Idag har dagen börjat med 2 ägg och lite mini-morötter och en hel del vatten. Luchen kommer att bestå att kycklingfilé, quinoa, sallad och hommus.

Vi gick stora varvet runt Djurgården igår. Svettigt. Gurkan kan ibland liknas vid en bootcamp ledare. Jag kollat upp lite pass här på jobbet så jag kan blanda lite olika träning. Vi har registrerat oss på funbeat.com så man kan hålla koll på varandras träning.

Oj oj vi kommer att se ut som ett gäng biafra-barn efter en månad.

3 comments:

Anonymous said...

Nä, börja inte låta som Katrin nu.
Biafrabarn är inget att skämta om.
Du har din egen sköna stil. Den gillar jag. Tjyvens också...

Östermalmsräven said...

fresh!

Stora Morran said...

Fia: Nej jag ska inte bli som Katrin. Jag vet att Biafra är något att skämta om. Det ska aldrig hända igen.