Tuesday, August 21, 2007

Resume

Fredag: Picnic och modern dansuppvisning i Vita Bergsparken. "Mycket modern" måste jag tilllägga. En hel timma av tolkandet av sinnesstämningar. Jag och Janice kunde inte låta bli att fnissa till bakom hand ibland, medan AM tog det hela på stort allvar och satte onda ögat till alla i parken som förde ljud. Efter det begav vi oss till Götgatspuckeln och "Block party". Träffade en hel del homies men jag drog hem vid midnatt. Tyckte det räckte då. Tant!

Klev upp på lördagen och strosade runt i SoFo på jakt efter present till Truxe. Fikade på Lola. Hem. Städade. Am och Produktionsledaren kom på drink. Begav oss till Mariatorget. Kollade in ny lägenhet och frossade loss i pajer. Humlan och China. Träffade Ingmar Bergman kopia. Prodis sov på min soffa. Hon var så trött.

Blev Lola igen på söndagen. Promenad med mig själv. Fika m H på Creem. Vi åt kräftor och jag bakade blåbärspaj.

Måndag: ångest

2 comments:

Anonymous said...

Meh! Man ska ta kultur på allvar!

Stora Morran said...

Men kultur man inte förstår är det svårt att ta på allvar. Gränsen mellan konst och ren skit är hårfin. You know it!