Saturday, September 18, 2010

Treflig fredag!

Jag och Lilleman tog bussen till Söder och lunchade på Hermans med Jeppe. Efter det gick Ture och jag omkring lite i SoFo. Vi besökte den här trevliga barnaffären Under. Jag köpte en retro mobil till Tures vagn samt en liten dreggelscarf av märket Pang Pang. Vi gick hem till min mammas lägenhet och bytte blöja och ammade lite. Sen somnade vi en timma på soffan. Mycket skönt.

Jeppe slutade jobbet och vi tog bussen till Hornstull. Vi tog ett litet glas på Brofästet med Tette, Edwin och Amy. Ture vaknade och tyckte att vi skulle gå hem och kolla på Idol. Det var inget annat för mig och Jeppe att göra än att lyda. Vi gick hem och åt varsin härlig krabba. Jeppe gjorde fin aioli och stekte bröd i olivolja, chili, salt och citron. Till det drack vi lite vitt vin. Mums!

Imorgon börjar sociala helgen! Men vi måste städa lite också. Det ser ut som 3 lortiga grisar har tagit över vår boning.

No comments: