Thursday, September 30, 2010

Bye bye shoes...

Det här dom säger att fötterna blir större när man är gravid har hänt mig. Nästan alla mina skor är för små. Nu hasar jag omkring i ett par gamla uttänjda converse. Jag har, för skojs skull, provat alla mina pumps i garderoben och jag kan inte ha ett endaste par. Alla känns som tortyrredskap. Jag tror mina fötter har blivit mycket bredare på nåt vänster. Mer som ankfötter. Känns som det blir en dyr historia det här om man ska köpa en helt ny skogarderob. Jag har dock hört att dom kan krympa igen så jag kanske inte ska kasta ut alla ännu.

2 comments:

Anonymous said...

Nej, kasta inte än. Tänk på hur svullen du var i fötterna i somras...det tar tid innan det försvinner. Jag vet för mina fötter var nästan likadana.(släktdrag) Du kanske bir öm i/under fötterna med ett tag//Kusinen

Stora Morran said...

Okej jag väntar lite då.