Sunday, September 26, 2010

Sovrekord

Natten till fredag hände det något helt otroligt. Ture sov mellan 23.00 och 06.15. Helt sjukt. Jag vaknade kl 05.00 av att det sprutade upp mjölk på bröstet på mig. Jag skojar inte. Då ville jag nästan att Ture skulle vakna och hjälpa sin mamma lite men jag lyckades hejda mig och somnade om istället. Det var nästan lite läskigt när han sov så där länge men himla skönt. Det kan ha något att göra med att Jeppe hällde i honom en rejäl laddning med ersättning innan läggning. Sen dess har vi försökt att tajma in det men Ture har lyckats somna tidigare på kvällen och vi har hunnit med att slinka ner ersättningen. Nu är det snart vardag igen och då ska vi se om vi inte kan få lite rutiner.

1 comment:

Nori said...

Härligt! Synd bara att den där mjölkproduktionen stör den egna sömnen...