Friday, September 03, 2010

Fredag

Nu har jag fått lite distans till det hela. Det är tydligen ganska vanligt att bebisar inte går upp riktigt som dom ska. Eller "ska" och "ska", enligt BVC kurvorna. Nu efter lite efterforskningar så kanske det inte är så farligt ändå. Han är ju stor och går ju upp i vikt. Vi får se på måndag om maraton-amningen har gett resultat.

Jag var och hälsade på på mitt jobb idag. Roligt men lite skumt att vara där. Nu har jag barn liksom. Ture fick fina presenter. En filt och en mössa från POP. Jeppe och jag fick presentkort på Hötorgshallen. Det ska vi utnyttja en fredag. Eller kanske redan imorgon.

Ikväll kommer det några vänner hit. Jeppe ska laga carbonara och till det ska jag unna mig ett glas rött. Härligt med helg.

2 comments:

Björne said...

trevliga kollegor du har hehe :) Ture skötte sig exemplarisk!

Stora Morran said...

Ja verkligen trevliga och vilken bra smak dom har sen då :-)