Saturday, September 11, 2010

Fest

Imorgon åker Ture och jag hem till Storstan igen. Vi ska på inflyttningsfest hos Amy och A i Hornstull. Jag har varit taggad för denna fest i flera veckor. Hemmafest med en massa roliga människor. Jag har tom köpt en ny outfit. Hoppas allt går bra så att inte Ture får magknip och kolikskriker eller nåt. Då får vi nog gå hem.

Mamma vill att jag ska följa med på middag på Sonjas grek innan för att fira min moster som fyller 60 år men ikväll har jag kommit fram till att jag inte vill det. Först åka tåg till Stockholm (Mamma kommer och möter oss på centralen) sen hem och amma och sen till Söder och på restaurang och på fest. Nej det blir för meckigt. Jag får åka bort och visa upp Ture för släkten på eftermiddag och sen åker jag hem igen och förbereder mig och Ture i lugn och ro för att gå på fest. Jag måste prioritera mig och Ture främst.

2 comments:

Anonymous said...

Det blev nog lika bra det! Det var trevligt och god mat men trångt!!!
Filippa o Sixten åt massor...
Filippa tjatade hela söndagen om att vi skulle åka o träffa er, men vi behövde komma iväg, så jag har lovat att nästa gång vi åker upp så kommer vi o hälsar på! //S

Stora Morran said...

Åh Sorry men det blev lite mycket där på lördagen. Ture hade lite av ett kolikutbrott också. På söndagen var jag som sagt bara hemma. Kom inte utanför dörren. Men nästa gång ni kommer upp får vi ses mera. Hälsa Filippa och Sixten.