Thursday, April 29, 2010

Le Rouge

I måndags skrev jag ett mycket utförligt mejl till Le Rouge och klagade på servicen vi fick i lördags! Jag skrev att när man betalar nästan 1000 kr per person så väntar man sig bra service.

Idag ringde hovmästaren upp mig och var mycket ödmjuk. Han ville kompensera oss med en värdecheck på 2500 kr. Han ville få en chans att visa hur bra Le Rouge kunde vara.

Det kallar jag bra service. Riktigt proffsigt hanterat. Så nu blir det en ny trevlig middag.

Det lönar sig att klaga. Det lönar sig att vara en liten sur tant ibland.

2 comments:

Anonymous said...

Du har helt rätt och tack för att du gjorde det. Eftersom gemene man är lat och inte "orkar tjafsa" och särskilt inte i efterhand. Trevlig Valborg

Stora Morran said...

Sanks! Ja det var sannerligen ett bra drag känner jag.