Monday, April 19, 2010

Bugaboo Cameleon




Då var vagnen beställd. Jag hade lite panik förra veckan att vi inte tar tag i alla grejer som står på vår 2:do lista. Vi bara reser kors och tvärs. Jag stressade upp Jeppe också och fick honom att göra en gemensam kalender där vi kan planera in när vi ska fixa allt.

Vagnen kändes lite som "det stora" på nåt sätt. Idag var vi i en barnvagnsbutik och en mycket snäll expedit visades oss alla dom populära vagnarna. Alla fördelar och nackdelar. Sen gick vi hem och beställde en Bugaboo Cameleon på nätet. Jag var lite skeptisk först. Det kan ju bli jobbigt om man vill reklamera nåt till Tyskland liksom. Men så googlade vi runt en sväng till och sajten verkar okej ändå. För 2 laxar mindre så kändes det ganska värt det. Vi beställde en helsvart sen vill jag köpa till en utgående grön klädsel att växla mellan.

Bara för att jag var så stressad så verkar det som vi har den till helgen. Tur det är ju bara 4 månader kvar tills den ska användas. Hmm undra var vi ska ha den fram tills dess....

3 comments:

Anonymous said...

Hej,

En skitbra vagn, vi köpte den också utomlands. Hade ett lite strul med den, kontaktade Bugaboo direkt som UPS:ade upp den nya saken inom 1 vecka.

Du kommer bli supernöjd.
M

Stora Morran said...

aha köpte du också din på www.babytrader.eu? bra att veta att man kan kontakta Bugaboo direkt och dom hjälper till.

Anonymous said...

Superduper vagn!!! Matilda alskar den o det gor jag med!!! :-) Puss Fimpi