Tuesday, April 06, 2010

Home

Då var vi hemma i Stockholm, Sverige. Lite skönt faktiskt. Luften var härligt krispig imorse. Solen sken och jag köpte latte med macka och tog med mig till jobbet. Jag kvittrade in på kontoret och hela dagen behöll jag mitt lugn. Alla andra var riktigt stressade men det var som det liksom inte berörde mig alls. Som om jag inte var med i projektet. Nu är vi hemma och det är dags att ta tag i alla våra 2:dos. Här är ett axplock;
  • Sälja min lägenhet till min andrahandshyresgäst
  • Ordna Jeppes födelsedagsfest på lördag. 14 vuxna, 3 barn och 1 hund
  • Åka till Schweiz nästa vecka och åka skidor eller äta fondue för min del
  • Fixa lämpa
  • Sälja bil
  • Köpa bil
  • Flytta ur min lägenhet
  • Röja i förådet
  • Sälja möbler
  • Beställa vagn
  • Måla om sovrummet

No comments: