Monday, October 29, 2007

Varningstriangel

Dear God!

Ibland borde jag försättas med varningstriangel som tex i fredags. Då var jag inte att leka med. Jag gjorde så mycket konstiga saker som jag knappt ville kännas vid i lördags. Jag kan nämna en av många; Jag är på Riche. Jag är på bra humör. Jag ser Anders Timell varpå jag sträcker ut armarna och skriker ANDY TIMELLO och ger honom världens största kram. Han ser överraskad men road ut. Han går vidare. Det är såna saker man lätt ångrar dagen efter. Det var på det hela taget en bra kväll även om jag flippade lite lätt.

I lördags var jag och fikade med min vän M på Mocco Kungsholmen. Jag åt världens största toast och drack te. Efter det kände jag igen mig själv. Typ.

Jag och AM yrade omkring på stan i jakt efter present till Tette och Janice. Efter mycket om och men var vi klara. Värst var strappatsen på Hötorget för att köpa blommor. Ser man inte upp kan man lätt bli nertrampad av galna damer med hund.

På kvällen var det middag hemma hos Janice. Mycket trevligt och gott. Halva gänget höll dock på att somna vid efterrätten. Men vi rykte upp oss drog oss till Riche och sen blev det tom Spybar.

No comments: