Tuesday, October 02, 2007

Praise the Lord!

Igår var en stor dag för mig och mitt hem. Igår kom en fin liten ComHem box hem till mig. Fast jag bara hade besällt "8 favoriter" så hade jag varenda kanal som gick att få på det där kortet. Jag blev så till mig att spenderade hur mycket tid som helst framför burken igår kväll. Jag fick göra upp ett strikt städschema som skulle avklaras i reklampauserna. På mitt schema stod det saker som "Dammsuga", "Badrum" och "Kök".

Så där höll jag på och "powerstädade" hela kvällen. Jag misstänker att lyckan är kortvarig. Om en vecka eller nåt kommer jag vara kvar på de "8 favoriterna" igen. Men det är lugnt. Huvudsaken är att jag med i gemet igen. So snice!

"Comhem vi börjar om igen, vi ger det allt, där ute är det så kallt"*

Magnus Carlsson, Barbados

No comments: