Monday, October 08, 2007

Back

Helgen var fin.

Jag och mamma körde middag på En ful och en gul och ett glas vin på El Mundo i fredags. På lördagsmorgonen var jag uppe med tuppen och infann mig, klädd i varma träningskläder kl 09.00 hos Janice.

Vi åkte i en Audi-karavan ut till Äventyrsbanan i Nacka. Det visade sig, till flera medlemmars förskräckelse att vi skulle genomföra Höghöjdsbanan. 14 meter upp i en tall skulle vi först klättra och därefter smyga i mellan tallarna på diverse vajrar och rep. Jossan började gråta av rädsla innan vi hade börjat och Carro fick panik mitt i och instruktören fick komma och fira ner henne. Annars gick det som på räls. Nog för att jag darrade lite med läppen på vissa ställen men när jag kom ner var jag obeskrivligt nöjd med mig själv.

Det blev tacolunch och därefter Afrikansk dans på Sveavägen. Sweet jesus, tur att ingen filmade spektaklet kan man säga. Rythm is not in our blood. Vi svettades dessutom som grisar.

Vi börnade till Tuna i våra Audis och inhystes hos Carros päron. Vi bastade, körde bomben i poolen, åt en superb middag och gick ut.

Igår var jag helt paj. Vi åkte hem till Storstan på eftermiddagen och min mamma och jag gick en lång promenad i Hammarbysjöstad. Vi åt krabba och såg Sopranos. Mysigt.

Idag; verklighet.

2 comments:

Produktionsledaren said...

Gud va mysigt, synd att man är från Örebro; )

Stora Morran said...

Prod: Ja det är synd.