Friday, October 26, 2007

freitag....

Jag känner mig alldeles fredagspirrig. Det bara spritter i hela mig. Ikväll blir det i butiken Caliroots. People har designat är urfin väska tillsammans med Anton Sandqvist. Det är en traditionell sportväska som man kan vända ut och in. Tette har lovat mig en. Jag hoppas jag får en snart. Janice och AM fick varsin för två veckor sen men hon hade bara två då. Vi ska dricka öl, hänga och lyssna på Toby som spelar skivor. Det kommer bli gos.

Efter hänget ikväll ska vi gå på någon ny klubb på China. Jag kommer inte ihåg vad den hette men det blir säkert bra. Jag har köpt en ny stickad klänning som jag känner mig lite tveksam till. Den var fin i provhytten men nu så här ute i den riktiga världen blir jag lite osäker. Det är attans kort också. Jag har ju leggings men ändå. Lite risky.

Oh well det är ju fredag.

Det får gå.

2 comments:

Anonymous said...

Gör inte som jag gjorde idag bara. Traska runt med en aningens för kort tunika/klänning som fastnat i dragkedjan på min midjekorta skinnjacka. Man kan säga att det typ var fri insyn under kjola.

Galet jobbigt.

Stora Morran said...

Ja du det låter så där faktiskt. Ska försöka att hålla mig själv under uppsikt.