Tuesday, July 24, 2007

Rockys husse

Jag lyssnade på Martin Kellerman som sommarpratade idag. Han var bra tyckte jag. Riktigt bra. Jag hörde honom en gång på Lantz i P1 och då tyckte jag att han verkade vara obeskrivligt tråkig och trist. Skumt, eftersom han är så rolig i serierna. Nu fick jag svaret. Han känner sig endast självsäker när han ritar.

Jag var tvungen att googla honom. Hittade hans lista med favoriter på ställen i Stockholm.
Säger bara en sak: Jäkla Härmapa. Sluta förfölj mig!


Här är listan:


Papa Ray Ray: Bra mat och starkt kaffe men riktigt skum personal. Varför har man ett fik om man inte gillar kunder?


Indigo: Hello! My favorite! Tette och jag hängde där dag och natt 2004.


Hellasgården: Okej, jag har aldrig varit där, men pratar ofta om hur gärna jag skulle vilja åka dit. Säker på att jag skulle älska det.


Matkultur: Precis mittemot min port.


Nada: Stammispris i baren förut av den rakade som nu jobbar på Ljungrens.


Riche: No comment.

4 comments:

Produktionsledaren said...

Darling we fuck'n live in Hell as Gordon. Säg till näru vill följa me..

Stora Morran said...

Till Hellasgården? När som helst typ. Anytime, anytime Baby!

Anonymous said...

Då vet jag vart jag skall gå nästa gång man ör i Sthlm.

Hellasgården verkar vara som skatås, joggar Kellerman mycket?!

Stora Morran said...

Tjockis: Skatås? Ja jag tror att Kellerman är en flitig joggare faktiskt.